'Ik hou van 'n administratie die op orde is'

Administratie Pakket Particulieren


Greet Arkesteijn helpt met uw administratie.
Dé oplossing hiervoor is het Administratie Pakket Particulieren:


  • Bijhouden en archiveren van post van allerlei instanties:
    • bank
    • energieleverancier
    • huur- en zorgtoeslag
    • huur of hypotheek
    • (zorg)verzekeringen
    • waterschap
    • belastingen
    • offertes, facturen en garantiebewijzen
    • salarisstroken
  • Objectieve controle dan wel aanvragen:
    • energieleverancier en kosten
    • (zorg)verzekeringen (geen bemiddeling)
    • toeslagen belastingdienst


Alle papieren worden uitgezocht en per onderdeel overzichtelijk in één of meerdere mappen gedaan. Voor de eerste handelingen (het uitzoeken, aanschaffen en aanleggen van mappen met inlegvellen) wordt éénmalig een bedrag van € 90 in rekening gebracht. Daarna is het een kwestie van onderhouden. Via een abonnement wordt de ontvangen correspondentie met u doorgenomen en verwerkt in uw nieuwe en eenvoudig te raadplegen administratie. In overleg kunnen de werkzaamheden worden uitgebreid met, bijvoorbeeld, het doen van betalingen.


3 Abonnementen


U kunt kiezen uit diverse abonnementen:


  • onderhoud eens per maand
  • onderhoud eens per kwartaal
  • onderhoud eens per halfjaar


Als er reiskosten gemaakt moeten worden dan worden die voor € 0,19 per kilometer doorbelast.

€ 45,-

€ 95,-

€ 175,-

Contact

Greet Arkesteijn
Vlaardingsekade 26
2636 BB Schipluiden


T 06 - 413 316 32
E greetarkesteijn@gmail.com


Openingstijden
ma    13:00-17.30
di-do 09:00-17.30
vr      09:00-13:00


Tijden zijn flexibel in te vullen.